  • Data: 2007-10-25 18:05:02
    Temat: Re: Allegro mnie zdenerwowało...
    Od: PawelM <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mowi o tym, ze tworzenie dodatkowych kont (ktore jest dozwolone)
    > nie moze sluzyc do lamania regulaminu, tj: omijania platnosci, podbijania
    > cen w aukcji drugim kontem, etc.
    ...a gdzie ja napisalem ze tak robilem????? na 1szym koncie mialem
    status
    super sprzedawcy, uzywalego go do celow firmowych...mialem drugie
    konto
    z zerowym stane, ktorego w ogole nie uzywalem !!!
    Juz napisalem za co zostalo mi zablokowane konto ! I ja o tym wiem i
    admini tez.
    z powodu negatywow z nie wyslane paczki i brak konktu !!!
    Pzdr.