    Subject: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <f...@g...com>
    <7...@t...no1>
    <5cef893f$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qco23l$a5k$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <3...@t...no1>
    <0...@g...com>
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Date: Thu, 30 May 2019 12:14:45 +0200

    WS pisze:

    > Korzysc ma: sprzeda i dostanie ile chcial
    > no i dodatkowo bedzie mniej sladow po tranzakcji np. dla US ;)
    >
    > Domylam sie, ze to raczej ktos, kto prywatnie i malo sprzedaje, ktos, kto zyje z
    handlu raczej sie nie zgodzi...

    > BTW Nie rozumiem tych sprzedawcow ;) praktycznie zawsze kupuje od takich, co
    zawodowo sie tym zajmuja, ~ 90% ma swoje sklepy internetowe i od jakiegos czasu kupno
    przez allegro jest prawie zawsze tansze, pomimo dodatkowych prowizji. A prawie zawsze
    sprawdzam i przy nizszych lub rownych cenach kupuje raczej przez te ich strony. No i
    teraz jeszcze jest smart (przesylka za free), czego te sklepy czesto nie maja (albo
    limit cenowy jakis duzy)

    Sprzedaje np. woreczki na buty w dwóch kolorach i kupują ludzie po 1-3
    sztuki dla siebie, ale ktoś chce takich woreczków 100 np. w innym
    kolorze i tego na allegro nie kupi bo bym musiał specjalną dla niego
    wystawić aukcje, dlatego pisze do mnie i się umawiamy bez udziału
    allegro jakie chce, na kiedy, itd. - dlaczego allegro miałoby z tej
    transakcji czerpać zysk jak ich udział skończył się na zobaczeniu moich
    danych na stronie aukcji (i za to dokładnie pobierali dotychczas opłatę
    zwaną "za wystawienie") ?. Rozumiem że chce pieniądze jak będzie
    uczestniczył w całym procesie, czyli przekazywał tez pieniądze, dawał
    swoją gwarancje finansową w razie oszustwa itd..

    ---
    Avast.