    From: "Kris" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Date: Fri, 17 May 2019 18:26:56 +0200

    Liwiusz napisał:

    > To nie rozumiem problemu. Skoro wysyła się wiadomość przez komunikator
    > allegro, to jasnym jest dla mnie, że nie używa się do tego swoich adresów
    > e-mail. Gdzie tu nawet podejrzenie o inwigilację -- Liwiusz

    Po dokonaniu zakupu/sprzedaży na Allegro, serwis wysyła do obu stron emaile
    z informacją o zakupie/sprzedaży, oraz danymi kupującego/sprzedającego i
    danymi do wysyłki paczki. Dane te to adres, telefon i email.
    Problem polega na tym ze Allegro zamiast przekazywania prawdziwych danych,
    to podmienia adresy email na coś takiego: dłu...@a...pl, więc
    wszelkie próby kontaktu email są kierowane na ich serwer pocztowy
    allegromail.pl. Dlatego mają możliwość pełnej inwigilacji i ingerencji w
    treści prywatnych wiadomości email.
    Pewnie niedługo wpadną na pomysł żeby podmieniać numer telefonu na numer
    swojej centrali telefonicznej, żeby jeszcze podsłuchiwać prywatne rozmowy,
    potem mogą wpaść na pomysł żeby podmieniać dane adresowe do wysyłki paczki
    na adres swojego magazynu i wtedy będą mogli kontrolować co kto w tych
    paczkach wysyła, ukraść część zawartości paczki, lub cała paczkę
    Na razie problem polega na inwigilacji prywatnej korespondencji email i
    ingerencji jej treści.