  • Data: 2003-07-10 23:30:38
    Temat: Re: Allegro głupia sprawa.
    Od: "judash" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1) wlamanie pozwalajace na takie zeczy jest mozliwe tylko na system Unixowy
    albo NT zwykla winda nie zabardzo...
    2) jesli juz winda to tylko przez trojana - sory ale to juz wlasna glupota.
    3) jesli ktos sie wlamal a czlowiek Y tego nie zglosil na policje - popelni
    przestepstwo, kazdy jest zobowiazany do zawiadomienia odpowiednich sluzb o
    przestepstwie - tu wlamaniu.
    4) allegro zeczywiscie na poczatku pozwalalo na sprzedawanie bez "pelnej
    aktywacji konta" jak sie to teraz nazywa.
    5) kolejne przewinienie - kolega nie zweryfikowal "dziwnych" przelewow.
    Dojechac go za to moze i bank, policja i ofiary. Tego typu sprawy tez Y jest
    zobowiazany zglaszac.
    6) kto trzyma na kompie TYLE swoich danych? a jesli nawet, sa one
    porozrzucane po calym systemie w dziesiatkach plikow!
    7) sytuacja jest mozliwa gdy przyjmie sie taki scenariusz:
    Zakladam konto na trefny adres zamieszkania, ale jednoczesnie taki ktory
    jestem w stanie :"kontrolowac" - np niezamieszkaly dom, mieszkanie. Podaje
    zyczywisty nr konta. Ofiara czegos takiego jest okropnie ugotowana...
    8) wszystko zalerzy na jakie "psy goncze" trafisz. Jesli zwyklych panow o
    inteligencji sniadaniowej parowki to czy Y jest winny czy nie, oni i tak nie
    dojda i postawia diagnoze na "widzimisie" - sory ale Polska Policja to
    jednak nie ci panowie pokazywani w TV co niby tak swietnie daja sobie rade,
    niczym zawodowcy (zaprawde powiadam wam, nic mnie nie smieszy tak jak to co
    widze na ekranie w konfrontacji z tym co widzialem w realnym swiecie)
    9) jednak dla mnie ktos tu cos kreci...