eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów › Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Date: Wed, 21 Sep 2011 11:52:56 +0200

    On 2011-09-20 22:55:02 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > nawet w takiej sytuacji sie da, aczkolwiek oczywiscie nie o takie sytuacje
    > chodzi.

    Czyli teraz na Allegro 80-90& wystawiających to firmy?
    To się zmieniło od czasu, gdy się tym interesowalem ostatnio.

    > Najczęsciej sa to przedmioty gdzie do jednej paczki 20 i 30szt wejdzie bez
    > problemu tak jak w opisywanym przeze mnie przykładzie doliczania 2 zł do
    > kazdej sztuki w celu dokładnego zabezpieczenia paczki i otrzymania towaru w
    > zwykłej kopercie.

    A teraz dopasuj twój przykład do mojego, bo wyszukiwarka - jak rozumiem
    - ma obejmować wszystkie możliwości, by broń boże kupujący nie musiał
    myśleć i np. nie kupować tam, gdzie mu nie odpowiadają warunki...

    > Plis, nie dorabiajmy teorii do faktów.

    No właśnie.
    ;>>>
    --