  • 1. Data: 2004-08-13 08:44:07
    Temat: [Allegro] Czy aby napewno kupiłem samochód
    Od: "Konrad" <f...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów!!!!

    Sprawa wygląda tak.
    Facet wystawia samochód na allegro.
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=29586295
    Jak pewnie zauwazycie myli sie w cenie, ja korzystając z okazji, kupuje
    autko(tak dla hecy) za cene 11,00 PLN.
    Wszystko bybloby ok. gdyby nie to, iż facet okazuje się strasznym hamem i
    burakiem.Odpisal mi (sms) abym spierd..... i inne miłe epitety.

    A więc, postanowiłem ubiegać się o ten samochód :)

    W związku z tym mam dwa pytanka:

    Jakie mam szanse?

    Czy jest to gra warta świeczki? (zaznaczam, iż nie zależy mi na tym
    samochodzie tylko na tym żeby dopiec "facetowi").

    Pozdrawiam
    Konerad

  • 2. Data: 2004-08-13 09:13:42
    Temat: Re: [Allegro] Czy aby napewno kupiłem samochód
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 13 sie o godzinie 10:44, na pl.soc.prawo, Konrad napisał(a):

> [...]
    > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=29586295
    > Jak pewnie zauwazycie myli sie w cenie, ja korzystając z okazji, kupuje

    Nie tyle myli się w cenie - to nie potrafi zredagować licytacji :D
    Ale nie ma się co dziwić:
    http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=2307585

    > A więc, postanowiłem ubiegać się o ten samochód :)

    Zgłosić do Allegro.

    > W związku z tym mam dwa pytanka:
    >
    > Jakie mam szanse?

    Na kupno? Żadne.

    > Czy jest to gra warta świeczki? (zaznaczam, iż nie zależy mi na tym
    > samochodzie tylko na tym żeby dopiec "facetowi").

    Zablokują mu konto.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-08-13 09:28:01
    Od: "Slayer" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Artur Ch. <s...@r...pbz> napisał(a):

    > Na kupno? Żadne.

    niby dlaczego??
    zgodnie z KC zawarli umowę "ustną" która jest jak najbardziej ważna....

  • 4. Data: 2004-08-13 09:37:10
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Slayer" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > niby dlaczego??
    > zgodnie z KC zawarli umowę "ustną" która jest jak najbardziej ważna....

    Od kiedy nie mozna odstapic od unowy?

  • 5. Data: 2004-08-13 09:42:27
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 13 sie o godzinie 11:28, na pl.soc.prawo, Slayer napisał(a):

    > niby dlaczego??
    > zgodnie z KC zawarli umowę "ustną" która jest jak najbardziej ważna....

    Faktycznie, napisałem zbyt pochopnie. W oparciu o Regulamin Allegro i
    póżniej KC......
    http://moto.allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreem
    ent.php#1.8

    Upssss..... :)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-08-13 09:53:13
    Od: "Slayer" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 7. Data: 2004-08-13 12:32:52
    Temat: Odp: [Allegro] Czy aby napewno kupiłem samochód
    Od: "Konrad" <f...@p...onet.pl>

    Tak więc moi drocy??
    Walczyć o fure?
    Jest to warte świeczki?

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 8. Data: 2004-08-13 13:00:37
    Temat: Re: Odp: [Allegro] Czy aby napewno kupiłem samochód
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Konrad napisał:

    > Tak więc moi drocy??
    > Walczyć o fure?
    > Jest to warte świeczki?

    A przeczytałeś post na który odpowiadasz ?

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 9. Data: 2004-08-13 13:00:46
    Temat: Odp: Odp: [Allegro] Czy aby napewno kupiłem samochód
    Od: "Konrad" <f...@p...onet.pl>

    > A przeczytałeś post na który odpowiadasz ?

    Dzieki za cynk.... faktycznie zapomnialem przeczytać...

    Myśle, że Twoje 2 KB posta, którego naskrobałeś jest totalnie nieprzydatne w
    tym wątku.

    Pozdrawiam.

    Konrad

  • 10. Data: 2004-08-13 14:29:12
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Slayer" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    dziwne to , bo nie ma treści posta....
    powtarzam więc:

    no można oczywiście, ale czy przypadkiem do tego nie trzeba woli obu
    stron???
    lub conajmniej zastrzeżenia w umowie że jedna ze stron może od niej
    odstąpic...