  • Data: 2003-02-20 09:46:16
    Temat: Re: Alkohol na służbie.
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:b31o1r$41h$1@absinth.dialog.net.pl...

    > napisał " na służbie" czy to nie ma znaczenia konkretnego? nie na pisał,
    że
    > przyszedł sobie do pracy na występy gościnne...

    Nie wiem, czy termin 'sluzba' jest adekwatny do personelu medycznego, ja
    zawsze kojarzylem go raczej z, nomen omen, 'sluzbami mundurowymi'.
    Przechodzac zas do meritum, oczywiscie, ze ma znaczenie - powinien zostac
    wurzycony natychmiast z pracy z odp. adnotacja w swiadectwie i ew. poniesc
    konsekwencje z KW. Po prostu wedlug mnie okolicznosci sprawy nie sa
    wystarczajace, aby statuowac odpowiedzialnosc karna z art. 160 KK.
    Pamietajmy w tych strasznych czasach demagogii i nawolywania do zaostrzenia
    represji karnej, ze pod zadnym pozorem nie owlno interpretowac znamion
    przestepstw w sposób rozszarzajacy - inaczej do kosza idzie zasada nullum
    crimen sine lege.

    Depi.