  • Data: 2003-02-20 11:51:38
    Temat: Re: Alkohol na służbie.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > He he - sorry, ale przeczytales, co piszesz?

    Ok. tu może się nieprecyzyjnie wyraziłem. Miałem na myśli czy to musi
    się odnosić do osoby "wskazanej palcem". Dla służby ratowniczej, tą osobą
    może być każdy
    potencjalny poszkodowany. I ten potencjalny
    poszkodowany i zagrożenie nie jest tu abstrakcją, służby ratownicze
    mają właśnie na celu nieść pomoc każdej z tych osób.
    W takim razie pijany kierowca, który nikogo nie potrącił nie doprowadził
    do wypadku i jechał mało ruchliwą drogą, czy stwarza realne zagrożeni.
    To też można nazwać, że jest abstrakcją, dojechał do domu i nikogo nie zabił
    mógł zabić, ale nie zabił (w przypadku lekarza mógł się zdarzyć wypadek, ale
    się
    nie zdarzył i nie było, kogo ratować).

    Pozdrawiam

    Darek