  • 1. Data: 2002-07-17 18:55:45
    Temat: Alkohol a praca
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    wiadomym jest powszechnie, że pijanego pracownika można sruuuu. Ale
    czy to jest prawo pracodawcy czy też obowiązek? To znaczy czy np.
    jakaś komisyja może się przyczepić do pracodawcy za to, że pozwala np.
    na napicie się piwa...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-07-18 12:46:11
    Temat: Re: Alkohol a praca
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tristan Alder
    > wiadomym jest powszechnie, że pijanego pracownika można sruuuu. Ale
    > czy to jest prawo pracodawcy czy też obowiązek?

    na logike to powinno byc prawo pracodawcy a nie automat.
    Jesli bylby to automat to kiper by nie istnial
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-18 16:54:25
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

    To znaczy czy np.
    > jakaś komisyja może się przyczepić do pracodawcy za to, że pozwala np.
    > na napicie się piwa...
    >
    > --

    niestety nie.

  • 4. Data: 2002-07-18 21:13:40
    Od: <b...@p...onet.pl>

    >To znaczy czy np.
    > jakaś komisyja może się przyczepić do pracodawcy za to, że pozwala np.
    > na napicie się piwa...
    >
    >Kiedyś byłem na szkoleniu za granicą i w stołówce stał automat z piwem
    Heineken. Po 3 dniach wisiała na nim kartka, że Polakom nie wolno korzystać...
    Dać palec... Tak samo jest z normą alkoholu po jakiej można siadać za
    kierownicą. Dobrze , że to się zmienia chociaż ostatnio przyszedł do mnie
    chydraulik z administracji nieźle nawalony - widocznie ceniony fachowiec skoro
    jeszcze pracuje ;-) Sorry że trochę off topic

  • 5. Data: 2002-07-18 21:28:44
    Od: "edward" <u...@w...pl>

    witam
    ja miałem taką sytuację w pracy : pracownik w wigilię imieniem Adam
    poczęstował w pracy kolegów szampanem (Tak obchodził imieniny) został
    zwolniny z
    pracy z art 52 ciężkie nauszenie KP spożywanie w pracy aloholu) odwołał się
    do Sądu Pracy i co otóż w II instancji przegrałem sprawę bo sąd stanął na
    stanowisku że to była wigilia w firmie handlowej(mojej) nie było za dużo
    klientów wieć znikoma szkodliwość czynu i nakaz przywrócenia do pracy itd
    oczywiście 0odwołałem się od wyroku.Bo ztego wynika że można pić w pracy a
    już w wigilię lub imieniny to konuiecznie--
    Pozdrawiam
    Edward U. GG 3353245
    "jedno co można zrobić z dobrą
    radą to podać ją dalej"
    Oscar Wilde

  • 6. Data: 2002-07-20 01:03:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 18 Jul 2002 18:54:25 +0200), "str"
    <b...@k...onet.pl> był(a) napisał(a):

    > To znaczy czy np.
    >niestety nie.

    Dlaczego niestety? Jeśli pracodawcy to pasi, to spoko. Nie mówię o
    zawodach, gdzie to niesie zagrożenie, ale to inny paragraf...

  • 7. Data: 2002-07-20 01:05:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 18 Jul 2002 23:28:44 +0200), "edward"
    <u...@w...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >oczywiście 0odwołałem się od wyroku.Bo ztego wynika że można pić w pracy a
    >już w wigilię lub imieniny to konuiecznie--

    No to dobrze. A co do Ciebie, to kuna chyba przesadzasz... To
    normalne, że się lampkę szampana wypije na imieniny... Daj tym
    pracownikom żyć! Firma handlowa, brak zagrożeń... Ech...

  • 8. Data: 2002-07-22 12:17:30
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "edward" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracy a
    > już w wigilię lub imieniny to konuiecznie--

    Współczucie i poparcie, ale gdzie odwołałeś się od wyroku II
    instancji?

    Kotewka
    k...@w...pl