  • 1. Data: 2002-07-17 19:00:17
    Temat: odzyskac dlug!!!
    Od: "peles" <p...@p...onet.pl>

    czy ktos moze mi powiedziec jak mam odzyskac pieniadze ktore pozyczylem
    osobie prywatnej jako dowod owej pozyczki mam umowe spozadzona u notariusza.
    jest to dosc znaczna kwota a facet wyjechal sobie do USA i niema zamiaru
    oddac mi kasy po dobroci !!!
    nie bardzo chce sie bawic w sady . moze istnieje jakas mozliwosc sprzedazy
    tego dlugu jakiejs wyspecjalizowanej firmie windykacyjnej ktora sie tym
    zajmie i sobie odbieze te pieniadze od drania !!! czy jest to mozliwe i
    gdzie mozna znalezc takich specow???
    z gory dzieki za pomoc i pzdr.
    pawel.

  • 2. Data: 2002-07-17 19:46:05
    Temat: Re: odzyskac dlug!!!
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > tego dlugu jakiejs wyspecjalizowanej firmie windykacyjnej ktora sie tym
    > zajmie i sobie odbieze te pieniadze od drania !!! czy jest to mozliwe i

    Jaka kwota ?

  • 3. Data: 2002-07-17 21:51:29
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

> [...]
    > tego dlugu jakiejs wyspecjalizowanej firmie windykacyjnej ktora sie tym
    > zajmie i sobie odbieze te pieniadze od drania !!! czy jest to mozliwe i

    takie firmy zazwyczaj biora prowizje 25% wartosci dlugu.
    sa dwie duze firmy (moze nie tak duze, jak _bardzo_skuteczne_), ktore
    sciagaja kase praktycznie ze wszystkich, ale biora tylko wieksze dlugi tj.
    min. 100.000PLN i to nie zawsze jest dla nich wystarczajace (a w Twoim
    wypadku b. duze komplikacje).
    nie bede podawal nazw - wystarczy popatrzec do gazet, poszukac w necie.

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish
    http://board.pl

  • 4. Data: 2002-07-18 17:58:36
    Od: "peles" <p...@p...onet.pl>

    > Jaka kwota ?
    no w walizce w PLN nie zmiesci sie :-)))!!!

  • 5. Data: 2002-07-18 18:02:36
    Od: "peles" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "[sis]" <s...@b...usun.pl> napisał w wiadomości
    inetia.pl...

    > nie bede podawal nazw - wystarczy popatrzec do gazet, poszukac w necie.
    >
    > pozdrawiam,
    > Kamil
    dzieki za odp. ale podaj jakikolwiek namiar w necie bo ja nic konkretnego
    nie znalazlem
    pzdr.
    pawel.