  • 1. Data: 2002-07-17 18:43:09
    Temat: Ponowienie prośby - pożyczka
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Mam pytanie. Pożyczam gościowi pieniądze na spłatę kredytu za samochód i
    chcę w umowie zawrzeć coś takiego, że samochód jest w części albo (?) w
    całości moją własnością. Samochód jest dalej spłacany, tamten gość sobie nim
    jeździ a ja czekam na spłatę pożyczki.

    Czy to możliwe? I przepraszam za pogmatwaną sytuację

    MIREK

  • 2. Data: 2002-07-17 19:47:44
    Temat: Re: Ponowienie prośby - pożyczka
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeździ a ja czekam na spłatę pożyczki.
    >
    > Czy to możliwe? I przepraszam za pogmatwaną sytuację

    Wcale nie pogmatwana ta sprawa ;-)
    Poczytaj:
    http://www.dlugi.info.pl/index.php?sid=zabezpieczani