    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty przez komornika
    Date: Wed, 12 Mar 2008 10:58:01 -0700 (PDT)

    Ja mam taką sytuacje, płaciłem wszystkie alimenty regularnie
    (terminowo), była żona sama chciała by było to przekazywane pocztą
    więc poszła sobie do komornika. Tam powiedziała że jednego nie
    zapłaciłem wogóle (a mam odcinki) i że chce by odbywało się to przez
    komornika. Wniosłem sprawę o kasację postanowienia (skarga
    komornicza) ,ile trzeba czekać, i czy daty na przekazach wystarczą by
    udowodnić jej złe postępowanie. ?