    From: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty po raz n-ty - ustalanie dochodu?
    Date: Wed, 14 Jun 2006 12:16:25 +0200

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:1bafe$448fdbb3$d4ba9e3d$12837@news.chello.pl...
    > Ale chyba dziecko nie jest winne temu, że ojciec mniej zarabia. Ono musi
    > jeść, musi się w coś ubrać, musi mieć książki do szkoły. Obowiązkiem ojca
    > jest zapieprzać tak, żeby na te podstawowe potrzeby wystarczyło. Nikt mi
    > nie wmówi, że zdrowy facet nie jest w stanie zarobić tyle, żeby zapłacić
    > te 300 czy 400zł alimentów.

    Tu nie ma mowy o niezarobieniu przez ojca dziecka kwoty 300 czt tez 400 bo
    jak bylo wczesniej srednio wychodzi ponad 1800 zl na miesiac. Tylko jak
    sciagnac kwote, ktora jest niesciagalna przez 10 miesiecy. Oczywiscie jest
    komornik, ktory obedrze goscia ze skory swoimi kosztami a co zostanie da
    opiekunowi dziecka.
    Obowiazkiem matki jest zapieprzac tak zeby na te podstawowe potrzeby
    wystarczaalo- jesli chcesz opierac swoj wywod na stereotypach to gratutluje
    pomyslu.
    Przyjmij tez do wiadomosci ze sa zawody w ktorych nie ma stalych przychodow
    i tak jest w tej sytuacji. Nie rozmawiamy o bezsprzecznej koniecznosci
    lozenia na dziecko, ale jak w tej sytuacji ma postapic osoba u ktorej
    przebywa dziecko, gdy drugi opieklun nie ma stalych przychodow.
    Mi tez niekt nie wmowi, ze zdrowa kobieta nie jest w stanie zarobic tyle,
    zeby nie starczylo na utrzymanie dziecka.