  • Data: 2006-06-14 11:53:07
    Temat: Re: Alimenty po raz n-ty - ustalanie dochodu?
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł napisał(a):
    > Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Przypuszczam, że gdybyś stracił pracę to po paru miesiącach bezowocnych
    > poszukiwań zmieniłbyś zdanie.

    Nie znam nikogo, kto szukając pracy (mam na myśli chodzenie przez 8
    godzin dziennie za pracą a nie rozesłanie paru CV), nie znalazłby pracy
    w miesiąc. A znam kilka osób, które szukały pracy w rejonie o wielkim
    bezrobociu nie mając praktycznie żadnych kwalifikacji.
    Piszę o jakiejkolwiek pracy, nie koniecznie wymarzonej czy zgodnej z
    wykształceniem. Dla mnie większym wstydem jest niepłacić na własne
    dziecko niż wykonywać nawet najgorszą robotę za grosze.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin