    From: RakuKrak <r...@a...kom.pl>
    Subject: Re: Alimenty po raz n-ty - ustalanie dochodu?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 13 Jun 2006 23:36:26 +0200

    rezist.com wrote:

    > sie na umowy o dzielo i w jednym miesiacu potrafi zarobic *oficjalnie*
    > 300 zl, w nastepnym zas 10000. Inna sprawa, jakie pieniadze dostaje
    > nieoficjalnie i bez umow - taka specyfika jego zawodu.

    Przecież alimenty służą nie do wyskubania mężowi pewnego procenta zarokbów,
    ale na pokrycie wydatków związanych z utrzymaniem dziecka.

    Więc jakie ma znaczenie ile on zarabia, raczej ważne jest ile kosztuje
    utrzymanie dziecka i na czy go stac żeby pokryć oraz w jakiej części
    związane z tym wydatki.

    Jednak nacisk kładbym nie na ile sie go da wyskubac, ale ile mi jest
    potrzebne.

    --
    Raku