  • Data: 2004-08-25 13:37:30
    Temat: Re: Alimenty, nowe zajecie komornicze - prosze o rade
    Od: kuba <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Skórski wrote:

    > gdzie on to napisał ?

    Komornik nie zabiera mi wyplaty, bo nie place alimentow (regolarnie sa
    wplacane), ale z innego, nowego tytulu wykonawczego (sprawa o
    niezaplacone do konca faktury handlowe).

    Chodzi mi o to, co moge zrobic, by zaklad pracy nie przelewal calych
    pieniedzy na ten drugi, nowy tytul, tylko zeby najpierw regolowane byly
    alimenty.

    --
    pozdrawiam
    kuba