    From: "przyrodoznawca" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty na psa
    Date: 7 Mar 2007 12:23:06 +0100

    > I do głowy Ci nie przyszło, że może coś było nie tak z Twoim postem i to
    > coś właśnie wywołało przywoływane przez Ciebie "wpowiedzi"?

    nie nie przyszlo gdyz taki jest stan faktyczny.

    mysle ze problem ze strawieniem mego postu lezy nie po stronie piszacego lecz
    niektorych osob czytajacych.
    dla mnie zaskoczniem jest, iz wywolal on w sprawie " humanitarnej " (
    nalezaloby raczej powidziec " zwierzecej " ) agresje.
    Czy to rzeczywiscie az tak szokujace ?

    coz w tym niezwyklego, iz uwazam , ze wlasciciel psa winen w tym przypadku
    wziasc na siebie czesc odpowidzialnosci za swoje zwierze?

    Nie wiem czy pojde do sadu , ale chcialbym wczesniej oszacowac jakie mam
    szance na wygranie sprawy.
    oczywiscie moglbym zasiegnac profesjonalnej porady prawnej , ale szczerze
    mowiac wolalbym te pieniadze przeznaczyc chociazby na utrzymanie tych zwierzat
    skoro juz sie na tym swiecie pojawily.