  • 1. Data: 2007-03-06 06:39:35
    Temat: Alimenty na psa
    Od: "przyrodoznawca" <j...@o...pl>

    Sluchajcie mam nastepujacy problem

    pies wlaswciciela wdarl sie na moja posesje po czym wbrew mojej woli i woli
    mojej mniejszej suczki ja zaplodnil .
    na swiat przyszlo piec szczeniakow - mieszancow.

    zwierzaki wymagaja opieki , czasu , opowiedniego pozywienia , opieki
    lekarskiej i.t.d - zas mowiac brrutalnie wartosci handlowej specjalnie nie
    maja jako ze nie sa rasowe.
    ponosze w zwiazku z tym okreslone koszty co najmniej 100 zl na miesiac jesli
    nie wiecej - rocznie uzbiera sie pewnie ok 1500 - 2000 zl.
    wlascieicel tego psa nie chce slyszec gdy poprosilem go o partycypowanie w
    kosztach wychowania czczeniakow , natomiast gsdyby ktos byl sklonny je odkupic
    i za nie zaplacic czywiscie polowe kwoty wreczylbym wlascicielowi ojca.

    czy moge jakoas prawnie domagac sie przyznania alimentow na te szczeniaki od
    wlasciciela ojca ?

  • 2. Data: 2007-03-06 06:50:02
    Temat: Re: Alimenty na psa
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    przyrodoznawca napisał(a):

    > czy moge jakoas prawnie domagac sie przyznania alimentow na te szczeniaki od
    > wlasciciela ojca ?

    Nie możesz. Alimenty przysługują tylko na ludzi.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-03-06 06:50:57
    Od: "b." <skasuj.to,i.tamto.artur.bukowski@gmail.com.a.z.tym.wiadomo.co.zrobic.pl>

    > pies wlaswciciela wdarl sie na moja posesje po czym wbrew mojej woli i
    > woli
    > mojej mniejszej suczki ja zaplodnil .
    > na swiat przyszlo piec szczeniakow - mieszancow.

    a własciciel psa z sasiedztwa uznaje "ojcostwo" szczeniakow ?
    tzn czy uznał ze jego pies jest ojcem szczeniakow Twojej suczki.
    btw skad wiesz ze te szczeniaki powstały wbrew woli Twojej suczki ?

  • 4. Data: 2007-03-06 07:05:26
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "b."
    <skasuj.to,i...@g...com.a.z.tym.
    wiadomo.co.zrobic.pl>
    napisał w wiadomości news:esj37q$t8u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a własciciel psa z sasiedztwa uznaje "ojcostwo" szczeniakow ?
    > tzn czy uznał ze jego pies jest ojcem szczeniakow Twojej suczki.

    Jak nie uznał, to zrobi się badanie DNA :)
    --
    Maluch

  • 5. Data: 2007-03-06 07:07:54
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

> [...]
    > tzn czy uznał ze jego pies jest ojcem szczeniakow Twojej suczki.
    > btw skad wiesz ze te szczeniaki powstały wbrew woli Twojej suczki ?

    Gdyby suka nie dala to by pies nie wzial :)

  • 6. Data: 2007-03-06 07:14:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:esj41l$hge$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *mirekk* napisał(a):

    > Gdyby suka nie dala to by pies nie wzial :)

    Jakbym słyszał mojego wikarego sprzed lat :/

    --
    Big Jack
    //////

  • 7. Data: 2007-03-06 07:51:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    przyrodoznawca napisał(a):

    > pies wlaswciciela wdarl sie na moja posesje po czym wbrew mojej woli i woli
    > mojej mniejszej suczki ja zaplodnil .
    > na swiat przyszlo piec szczeniakow - mieszancow.

    Jest takie stare przysłowie obrazujące jeszcze starszą zasadę natury, że
    jak suka nie da to pies nie weźmie i co za tym idzie po czym wnosisz, że
    wydażenia o których piszesz osbyły się bez wbrew woli Twojej mniejsze
    suczki? ;PPP

    j.

  • 8. Data: 2007-03-06 08:14:50
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > Jakbym słyszał mojego wikarego sprzed lat :/

    Bo jestem stary wikary :-)

  • 9. Data: 2007-03-06 09:53:07
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał :

> [...]
    > jak suka nie da to pies nie weźmie i co za tym idzie po czym wnosisz, że
    > wydażenia o których piszesz osbyły się bez wbrew woli Twojej mniejsze

    Gdyby byly wbrew woli, to bylby gwalt ;)

    Swoja droga ten temat to niezly ROTFL :) Grupa schodzi na psy - doslownie.
    Proponuje ignorowac trola.

    --
    ARO

  • 10. Data: 2007-03-06 15:49:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "przyrodoznawca" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pies wlaswciciela wdarl sie na moja posesje po czym wbrew mojej woli i
    > woli
    > mojej mniejszej suczki ja zaplodnil .

    na drugi raz pojdziesz o weta i zasuniesz suczce zastrzyk, a najlepiej to ja
    wysterylizuj skoro jej upilnowac nie potrafisz