    From: "Maria P \(w\)" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty na ojca?
    Date: Mon, 19 Jan 2004 22:11:30 +0100

    > Mam 25 lat i nastepujacy problem. Moi rodzice sa po rozwodzie (prawie 8
    lat
    > temu), sad orzekl wine za rozpad malzenstwa po stronie ojca ktory byl i
    > dalej jest alkoholikiem. Od okolo 6 lat nie utrzymuje z ojcem zadnego
    > kontaktu. Sam jestem juz szczesliwym mezem (nie mamy jeszcze dzieci). I
    oto
    > w zeszlym tygodniu zadzwonila do mnie Pani urzednik z MOPSu w sprawie
    > wywiadu alimentacyjnego. Wytlumaczyla mi iz ojciec jest niezdolny do
    pracy,
> [...]
    Jesli dobrze licze masz 25 lat - 6 lat odkad nie masz kontaktu z ojcem
    czyli zostalo 19 lat kiedy utrzymywales kontakt i nawet jak Ci sie teraz
    wydaje ze jestes szczesliwym mezem :) i wydaje Ci sie ze bedziesz wspanialym
    ojcem to Ci sie tylko wydaje to jest twoj ojciec i o tym pamietaj jak
    bedziesz kiedys podcieral pupe swojemu dziecku czy dawal mu jesc i zarywal
    noce wtedy pomyls o swoim tacie i pomysl ze tobie tez dziecko kiedys moze
    powiedziec spadaj i pomimo tego dalej bedziesz dawal mu jesc i bedziesz
    dalej je przewijal bo nie znasz przyszlosci wiec nie zgrywaj bohatera i nie
    gadaj glupot bo twoim psim obowiazkiem jesli nie opiekowac sie ojcem to
    przynajmniej zapewnic mu srodki do zycia - bo jak bog kubia tak kuba bogu i
    nigdy nie bedziesz mial szczesliwej rodziny jak bedziesz taki zawziety a
    jesli jest alkoholikiem to jest chory i pod chodz do niego jak do chorego
    zreszta brak mi slow maria