    From: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty albo prawo jazdy
    Date: Mon, 23 Jan 2006 10:22:44 +0100

    On 1/22/2006 6:16 PM, blogger wrote:

    > Nie płacisz alimentów? Oddaj prawo jazdy! - to nowy pomysł Starostwa
    > Powiatowego w małopolskim Chrzanowie. Lokalni urzędnicy zamierzają w ten
    > sposób walczyć o poprawę losu rodzin, które nie otrzymują pieniędzy od
    > swoich najbliższych.
    >
    > W Chrzanowie właśnie rozpoczęto rozsyłanie pierwszych wezwań do osób,
    > które mimo nakazów sądowych nie płacą na dzieci. Jeżeli osoby te nie
    > oddadzą swoich dokumentów, do akcji ma wkroczyć policja.

    Tak się zastanawiam, czy zabranie prawa jazdy spowoduje, iż taki ojciec
    znajdzie pieniądze na alimenty. Jeśli zarabia jako kierowca, to śmiem
    twierdzić, że nie dość, że nie zapłaci alimentów zacznie brać kasę z
    jakiejś pomocy społecznej czyli - od nas podatników. Ciekaw jestem, czy
    jest jakiś paragraf, który zezwala starostwom na takie praktyki. Co ma w
    ogóle prawo jazdy do alimentów? Prędzej bym pognał sędziów, prawomocne
    wyroki i komornik na wypłacie zdały by lepiej egzamin. Jak nie oddam
    prawa jazdy to co? Policja mi wjedzie na chatę i zabierze siłą? Żenada.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor