  • Data: 2006-01-23 08:46:59
    Temat: Re: Alimenty albo prawo jazdy
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TBL aka TLZ wrote:

    > A co z tymi, którzy nie mają własnych samochodów, a pracują za grosze
    > jako kierowcy MZK?

    Hmmm, jesli chodzi o np. krakowska komunikacje, to kierowcy sa dosc
    dobrze wynagradzani i ich stac na alimenty... nNie wiem, jak w innych
    miastach, ale generalnie oni maja silny zwiazek zawodowy wiec maja i
    kase...

    > No i mają 2 rozinę, która muszą tez utrzymac?
    > Oj, pomyślcie, to nie boli!

    No dokladnie. Ktos, kto zaklada druga rodzine, gdy _nie stac go na
    pierwsza_ bo nie ma na alimenty jest glupim czlowiekiem. Albo wydaje mu
    sie, ze jest cfany ;]

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83