  • Data: 2002-06-05 18:59:16
    Temat: Re: Ale przekręt !!!
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "marcin" <m...@c...pl> wrote in message
    news:adlluo$p5b$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Co mam teraz zrobić ? Po pierwsze nie mam pracy po drugie nowy
    > zarząd chce ode mnie zwrot niesłusznie pobranego wynagrodzenia za cały
    rok.
    > Proszę o pomoc
    Natychmiast zglos to do Panstwowej Inspekcji Pracy.
    Niezaleznie od tego (albo z ich pomoca) wystap do sadu pracy o przywrocenie
    do pracy, ew. odszkodowanie.
    Podpisane listy obecnosci (prawdopodobnie widnieja tam na tej samej stronie
    tez inne osoby, przeciez wszystkiego nie sfalszuja), delegacje, wyplacane
    pensje i oczywiscie swiadectwo pracy wystawione "po roku" ewidentnie
    swiadcza, ze nie byles wczesniej zwolniony, a nowe szefowstwo probuje tylko
    zafalszowac dokumentacje.
    To, ze podpis na wypowiedzeniu nie jest jedynym dowodem na jego wreczenie to
    jedno.
    A to, ze wszystkie pozostale dowody swiadcza o ich probie falszerstwa, to
    drugie.
    Pozdrawiam,
    Marta