  • Data: 2002-06-06 07:16:04
    Temat: Re: Ale przekręt !!!
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czaplewski" <s...@p...com> napisał w wiadomości:

    > Czy "nowy" zarząd zwróci równiez do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i
    Urzędu
    > Skarbowego o zwrot niesłusznie wpłaconych składek i podatków ???
    > Śmiechu warte.
    >
    > aaa_ / scorpio

    Właśnie !!! Urząd Skarbowy i ZUS to dobre punkty zaczepienia. Rok podatkowy
    minął więc musiał być wystawiony PIT-11 a z ZUS'u druki RMUA a jesli tego
    nie ma to można się zwrócić o informację o opłacanych składkach przez
    pracodawcę na rzecz pracownika.
    Sprawa jest wygrana tylko liczy się ilość niepodważalnych argumentów.

    Serwiz