    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Date: Fri, 18 Sep 2009 12:49:25 +0200

    Herald pisze:
    > Potrafisz wyobrazić sobie 69 letniego grzmota który skacze do
    > rusztowaniach, czołga się z kablami po drabinkach i korytkach?
    > Ja nie potrafię sobie tego wyobrazić.

    Ja nie muszę sobie wyobrażać - znam takie osoby.

    [..]
    > Pomysł z podwyższaniem wieku emerytalnego mógł się zrodzić tylko w pustym
    > deklu jakiegoś popaprańca.

    Cały obecny system emerytalny mógł się zrodzić tylko w pustym deklu
    jakiegoś popaprańca.
    To przez ten system wymieramy biologicznie bo zamiast łożyć na własne
    dzieci musimy łożyć na cudzych starców.

    > Masz jakiś pomysł na "likwidację ZUS" jakoś z najmniejszymi skutkami i
    > najlepiej bezboleśnie?

    Ja mam.

    1. Wszystkie budynki ZUSu przerabiamy na zakłady opieki starców lub
    sprzedajemy.

    2.Obecnych nierobów snujących się po korytarzach ZUSu szkolimy do opieki
    nad starcami.

    3. Znosimy podatki od pracy - czyli dochodowy, ZUS itp. podobne.

    4. Wprowadzamy podatek solidarnościowy płacony przez KAŻDEGO OBYWATELA
    w wieku od 25 do 70 lat. w wysokości
    - 8 tys. rocznie jeżeli nie ma dziecka
    - 4 tys. rocznie jeżeli ma jedno dziecko
    - 2 tys. rocznie jeżeli ma dwoje dzieci
    - 0 zł. jeżeli ma więcej niż dwoje dzieci.

    Oczywiście obywateli-uciekinierów bezlitośnie ścigają komornicy lub inny
    mosad.

    5. Wprowadzamy emerytury od 70 lat.

    I wszystko gra.

    > Dlaczego inne rozwinięte bardziej od nas kraje tego nie wykonały, nie
    > zmieniły bismarckowskiego systemu na np. "nowozelandzki"?

    Z tego samego powodu, dla którego rząd w 1989 roku nie powiedział
    emerytom - zbankrutowaliście i dostaniecie tylko to co będzie z
    prywatyzacji.
    Wtedy nie byłoby dziś takiego niewolnictwa i ustawienia się obecnych
    emerytów kosztem przyszłych pokoleń.
    Zwracam uwagę, że ludzie Ci w większości odziedziczyli po komunie różne
    dobra w tym mieszkania, ziemię itd. które to otrzymają ich wnukowie.
    Najbardziej stratnym jest pokolenie obecnych 40 latków +/- ileś lat .
    Ile? To zależy jak szybko będą umierać obecni emeryci i oddawać to mienie.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com