  • Data: 2009-09-18 11:50:33
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a) w <h8vqbb$svs$1@inews.gazeta.pl> :

    > Poza tym, żeby było jasne - ludzie, którzy są schorowani i nie mogą
    > pracować powinni dostawać odpowiednie zasiłki.
    Znaczy pracuj dopóki żyjesz? Jak ewentualnie jesteś pokręcony reumatyzmem,
    alzheimer cię wykańcza, to ewentualnie dostaniesz zasiłek? To może lepiej
    tych schorowanych poddawać eutanazji?

    > Reszta - powinna pracować.
    > Kałasz mi się w kieszeni otwiera gdy słyszę o 35 letnich emerytach itp.
    35 letni emeryt to zapewne mundurowy i zapewne można by faktycznie o
    zasadności podyskutować.
    Należy jednak wziąć pod uwagę, że w pewnych okolicznościach pracownik
    zawiera umowę z państwem. Np. nauczyciel godził się, że państwo mu będzie
    kiepsko płacić, ale umowa była taka, że za to po 30 latach będzie miał
    emeryturę. On ze swojej części się wywiązał. I więcej nie chce pracować w
    szkole, bo ma tego dość, ale oczywiście nic nie ma przeciw temu, by dorobić
    np. jako kasjer, ochroniarz, sprzątacz.
    Okazuje się, ze państwo zaczyna kombinować, bo mamy kiepski przyrost
    demograficzny. To jednak jest sprawa państwa i młodych. Co - emeryci mają
    jeszcze za was dzieci robić?

    --
    Maciek