  • Data: 2009-09-18 11:32:59
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald wrote:

    > Potrafisz wyobrazić sobie 69 letniego grzmota który skacze do
    > rusztowaniach, czołga się z kablami po drabinkach i korytkach?
    > Ja nie potrafię sobie tego wyobrazić.

    Będziesz miał 69 lat, to ci się wyobraźna w tym kierunku rozwinie. :P
    Zresztą zostaw decyzje w tej mierze pracodawcom, bo to nie ma nic
    do tematu.

    Bandytyzm polega na tym, że kasę na którą człowiek
    płacił całe życie traktuje się jak dawaną z łaski rządu
    i obwarowuje wypłacanie należności *jakimikolwiek* warunkami.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka