    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akwizytorzy W I A R Y
    Date: Sun, 11 Jan 2004 22:30:24 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc126.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "latet" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:32207-1073831468@host102-ursus.spray.net.pl...

    > Bez przesady, czy to taki problem spojrzec przez wizjer i olać?

    Z tym, że nie mają na czole napisane, że niosą słowo boże. Tak więc przez
    judasz trudno poznać. Po za tym, to już chyba lepiej wytłumaczyć im, że
    ich nie lubisz, niż narażać się, że pomyślą, że akurat nikogo nie było i
    będą wracać do skutku.

    > Nawet im się znudzi po jakimś czasie....

    Ale z mojego doświadczenia wynika, ze są bardzo cierpliwi. Mieszkałem
    jakiś czas temu w bloku obok siedziby ich pastora. Mieli blisko. Po za tym
    to są różne osoby. Oni nie mają rejonizacji. Tak więc jak znajdziesz się
    na ich szlaku, to mogą pukać kilka razy dziennie.

    > A poki co siłą do mieszkań się nie wdzierają.

    Nie słyszałem o takim wypadku. W końcu mają rozmawiać o wierze, a ta
    nakazuje umiłowanie pokoju.