  • Data: 2004-01-11 21:47:44
    Temat: Re: Akwizytorzy W I A R Y
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl> napisał w wiadomości
    news:btsafa$oh3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Fajne.

    Ja kiedyś miałem chwilę czasu. Gdy przyszli wdałem się z nimi w rozmowę.
    Podczas tej rozmowy przez dwie godziny przekonywałem ich, że Pismo Święte
    jest wynikiem spisku. Że w Nowym Testamencie opisano fakty, które są
    normalne. Nawet im na dowód tego wywlokłem kilka książek do
    kryminalistyki, na które się powoływałem cokolwiek bez sensu licząc na to,
    że oni w tych zagadnieniach znają się jeszcze mniej. Generalnie nie dałem
    dojść do słowa przez dwie godziny plotąc takie bzdury, że sam ledwie nie
    parsknąłem. Kumpel z pokoju (to było w akademiku) po kilkunastu minutach
    uciekł do ubikacji). Tamci byli wytrwalsi. Po dwóch godzinach doszedłszy
    do wniosku, że to nie ma sensu żadnego sensu i raczej nie mają szansy nic
    powiedzieć sami wyszli. Już nigdy do nas do pokoju nie wrócili, choć
    sąsiednie segmenty nawiedzali regularnie. Kiedyś spotkałem ich na
    korytarzu przy wejściu i usiłowałem zaprosić na dalszy ciąg dyskusji -
    wykręcili się brakiem czasu.