  • Data: 2004-01-11 17:53:45
    Temat: Re: Akwizytorzy W I A R Y
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
    news:btr4q5$hpj$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Chodzi m.in. o swiadkow Jehowy i nie tylko. Czy istnieje jakis formalny
    > przepis radzacy sobie z problemem ostatnio dosc czestych "domowych wizyt".
    > Pozbycie sie domokrazcow wiary, akwizytorow i tego typu gosci ???
    > Powazne firmy posluguja sie tabliczkami ale co ma zrobic indywidualny
    > lokator ???
    > Przeciez nie napisze takiej wizytowki na drzwiach :)

    czemu nie - ale postaw przy drzwiach małe wiaderko z wodą i jak po raz
    kolejny zapukają to życz im wesołego dyngusa i lu.... - dotychczas
    przetestowałem to tylko na akwizytorze z pewnej firmy tele oferującej tańsze
    połączenia - po prostu po trzecich odwiedzinach stwierdziłem że już dość -
    szczególnie że byłem łaskaw za każdym razem informować że telefonu nie mam i
    dopilnowałem żeby to zostało zapisane... ten któremu życzyłem wesołego
    dyngusa był czwartym w ciągu półtora tygodnia; więcej się nie pojawili;
    btw - jak się później okazało w korespondencji z tą firmą - mimo że
    akwizytorzy byli ubrani we wdzianka z ich logo to byli zatrudnieni przez
    firmę będacą zleceniobiorcą firmy prowadzącej kampanię reklamową tejże firmy
    tele (cwaj ;))

    z drugiej strony piszesz ze jesteś lokatorem - napisz pismo do spółdzielni
    wyłuszczając problem, złóż na dzienik podawczy i czekaj na odpowiedź -
    zaproponuj żeby jako poważna "firma" umieścili taką tabliczkę przy bramie do
    bloku/posesji

    pozdr

    opyros