eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAkt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia › Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w
    Gdańsku z 13 stycznia
    Date: Mon, 8 Jul 2019 14:14:50 +0200

    dyskusyjnych:5d2307f4$0$523$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07.07.2019 o 00:21, J.F. pisze:

    >Postępowanie w sprawie cofnięcia koncesji jest osobnym postępowaniem
    >administracyjnym. Nie mówię, że ustalenia Prokuratora znaczenia nie
    >mają, ale niekoniecznie w ogóle muszą być brane pod uwagę.

    Bez zebrania jakis faktow, byloby to postepowanie nieuzasadnione, a
    wrecz przesladowcze :-)

    Choc z drugiej strony ... trup jest, wiec moze minister ma uzasadnione
    podejrzenia, ze firma nie umie ochraniac.

    Ale zaraz - a wyniki sekcji gdzie ? Co to za bezpodstawne podejrzenia,
    moze prezydent umarl smiercia naturalna :-P

    >Opierając się na dostępnych w Internecie materiałach, to przede
    >wszystkim do Firmy Ochroniarskiej wysunął bym zarzut, że impreza
    >masowa
    >była robiona w oparciu o przepisy o zajęciu pasa drogowego. Sztab
    >"Wielkiej Orkiestry ..." ma prawo się nie znać na przepisach, skoro
    >przybrali sobie profesjonalistów. Ale profesjonalista raczej powinien
    >wiedzieć, czy to impreza masowa, czy zajęcie pasa.

    No i tam wiecej zarzutow w plotkach sie pojawilo ... ale to pewnie
    wyszlo w trakcie sledztwa, to stad minister powinien dostac
    informacje.

    >Natomiast to ma luźny związek z zarzutami dla szefa ochrony, który
    >przesłuchiwany w charakterze świadka po prostu łgał i udowodniono mu
    >to.

    Albo nie pamietal :-P

> [...]
    >scenę miało trzeciorzędne znaczenie dla całego zdarzenia., Wykazanie,
    >że
    >w skutek zbyt skąpej ochrony i wpuszczenia na scenę osoby
    >niepowołanie
    >doszło do zabójstwa jest w praktyce - moim zdaniem - nierealne.
    >Ofiara
    >wcześniej (a pewnie i później)_ normalnie wśród ludzi chodziła i
    >można
    >spokojnie założyć, że gdyby napastnika na scenę nie wpuszczono, to
    >mógł
    >zaatakować w dowolnie wybranym innym momencie ze skutkiem podobnym.

    Nie wiadomo - moze mial "parcie na szklo", i bez szkla zamiar by
    odlozyl.
    Ewentualnie najpierw zabilby ochroniarza ...

    J.