eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAkt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia › Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
  • Data: 2019-07-10 16:43:36
    Temat: Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d25e83f$0$17358$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 10.07.2019 o 12:17, J.F. pisze:

    >Jakie śledztwo? Postępowanie w sprawie cofnięcia koncesji, to
    >postępowanie administracyjne.

    No ale tak bez powodu ?
    Ktos powinien doniesc ministrowi ze "sa nieprawidlowosci uzasadniajace
    cofniecie koncesji".
    A skoro sledztwo prowadzi prokurator, to chyba prokurator to wie, a
    policja niekoniecznie.

    >Podejrzenia czego? Sprecyzujmy, o czym rozmawiamy.

    Podejrzenia, ze firma nie potrafi ochraniac, co uzasadnia wszczecie
    postepowania w sprawie cofania koncesji.

    >Nie mam zielonego pojęcia, ale podejrzewam, że nie Policja ani
    >Prokurator. Postępowanie administracyjne prowadzi Minister -
    >oczywiście
    >nie sam, tylko Departament Koncesji. Być może jakieś czynności
    >zlecono WPA.

    Minister naogladal sie pisowizji, i wyciagnal wnioski, na podstawie
    pismaczych doniesien :-P

    >To Ty ewentualnie nie wiesz. Sądzowi, to przeważnie przesłuchanie
    >świadka wystarcza.

    A sad juz swiadka przesluchal ?
    Na razie prokurator chyba.

    >I ...?

    No i sie okazalo, ze to bylo zdjecie golego niemowlaka na baraniej
    skorze - nawiasem mowiac niemowlakiem byl sam Trynkiewicz,
    oraz poniewierajacy sie gdzies po celi ząb ...

    J.