eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAkt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia › Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
  • Data: 2019-07-10 12:17:02
    Temat: Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d24eb03$0$17343$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 08.07.2019 o 14:14, J.F. pisze:
> [...]
    >>> administracyjnym. Nie mówię, że ustalenia Prokuratora znaczenia

    >Bez wątpienia, tylko czy koniecznie muszą to być ustalenia
    >prokuratora?

    Prokuratura i tak juz prowadzi sledztwo ... to co - policja prowadzi
    drugie ?

    >Czasem zdarza mi się obserwować ochronę. Generalnie przeważnie jest
    >"pic na wodę" i nie sądzę, by sytuacja w Gdańsku jakoś szczególnie
    >gorzej wyglądała. Po prostu w tych innych miejscach nie ma oszołomów
    >chcących zabić występującego i tyle.

    Ale uzasadnione podejrzenia sa :-)

    >A kto tak twierdzi?

    A, bo tym razem to nie policjant przekroczyl uprawnienia, to tak nie
    twierdzisz :-P

    >Ja sądzę, że jedno było prowadzone równolegle z drugim. Przedmiotem
    >śledztwa było zabójstwo. Związek ochrony z nim jest luźny. Normalnym
    >następstwem "skopania" ochrony rzadko bywa zabójstwo.

    W kazdym badz razie minister sam nic wie o niedociagnieciach, bo skad.
    Ktos mu musial powiedziec - i ze zezwolenie nie takie, i ze
    ochroniarze nie maja 18 lat, i co tam jeszcze za uchybienia wyszly.
    A kto to ustalil ?
    Policja, czy juz prokurator ?

    >Nie pamiętał i dlatego chodził i namawiał innych?

    Nie ma nagrania, to nie wiadomo co powiedzial i jak namawial.

    Pamietasz Trynkiewicza, co to w celi mial pornografie dziecieca i
    szczatki ludzkie?
    Koledzy z SW tak twierdzili.

    >>> wcześniej (a pewnie i później)_ normalnie wśród ludzi chodziła i

    Jeszcze zyje, to moze cos zezna ...

    J.