  • Data: 2004-12-10 12:48:53
    Temat: Re: Akt notarialny - faktura
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wilhelmina" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cpc2a4$h5m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Bym moze ze ja sie wyglupie teraz tym pytaniem...
    >
    > 3 tygodnie temu podpisalam akt notarialny i zaplacilam jakas tam kwote w
    > kancelarii.
    > Dziasiaj wlasnie dostalam z tej kancelarii fakture VAT na 915 zloty i
    > teraz zastanawiam sie czy to jest, ze tak powiem "faktura wstecz", czy
    > to jest cos co jeszcze mam zaplacic?

    Nie widzimy tej faktury wiec nie wiemy.
    Zapewne jest to faktura za juz odebrany akt i wypisy. Tylko dlaczego nie
    wreczono ci faktury VAT w momencie zawierania transakcji i pobierania
    oplat - tego nie wiem. Porzadny notariusz powinien zalatwic sprawe na raz.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.