  • Data: 2004-12-10 23:17:30
    Temat: Re: Akt notarialny - faktura
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    albo

    > gotowka - jak byk, ale nie ze "zaplacono"

    mnie zawsze nurtuje jedna rzecz w fakturach z napisem gotowka

    zwykle jest tak na fakturze jest punkt: sposob zaplaty - gotowka

    przeciez to nie oznacza, ze ktos juz zaplacil, tylko, ze potwierdza, ze ma
    zaplacic za te fakture gotowka

    jak na moj gust powinien byc do tego KP (czyli kasa przyjela) i ja pare razy
    taki KP wymusilem, a pare razy, zeby mi dopisali odrecznie, ze zaplacono
    gotowka w takiej sytuacji (a pare razy jak kwota byla znikoma machnalem reka
    ;)

    formalnie jednak jak to jest?