    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Agresywny pies w bloku
    Date: Mon, 15 Jun 2009 21:45:33 +0200

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 21:04:01 +0200, VanVonVen napisał(a):

    > Zdarza sie rowniez, ze w godzinach wieczornych pies jest wyprowadzany, przez
    > kompletnie pijana wlascicielke.

    dzwonić 997 lub 112 bo to już stwarza niebezpieczeństwo.

    > Pragnac uniknac nieszczescia, moje pytanie jest nastepujace: czy jest
    > obowiazek korzystania z kaganca (w szczegolnosci posiadajac psa owej rasy)?
    > W jaki sposob mozna zmusic, przekonac wlascicielke, aby zakladala go psu
    > (rozmowa niestety nie pomaga)?
    >
    > Dziekuje za wszelka pomoc
    > Van

    Telefon 986 (w ostateczności 997 lub 112) i artykuły kodeksu wykroczeń:

    Art. 77. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy
    trzymaniu zwierzęcia,
    podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.

    Art. 78. Kto przez drażnienie lub płoszenie doprowadza zwierzę do tego, że
    staje się niebezpieczne,
    podlega karze grzywny do 1.000 złotych albo karze nagany.

    a najlepiej po prostu w jakiś dzień roboczy udać się do dzielnicowego i
    przedstawić sprawę. Jeśli Twoje słowa nie skutkują, to dzielnicowy
    przyjdzie i porozmawia.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów