  • Data: 2006-03-31 13:23:15
    Temat: Re: Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    s...@t...pl napisał(a):

    > żeby psiknąć psu gazem,trzeba bliżej podejść,nie wyobrażam sobie tego
    > kompletnie,skoro z odległości np.6 metrów potrafi tak się zachować :(

    W ogóle nie kombinuj takich rzeczy, bo jedyne co możesz uzyskać to
    prawdziwe pogryzienie... A psa sąsiadowi tak nie wychowasz.

    Moim zdaniem najlepsze rozwiązanie to iść do tego sąsiada, zaproponować
    budowę płotu dzieląc się na pół kosztami i obsianie swojej strony
    żywopłotem.

    Jak nie będzie się chciał zgodzić twierdząc że ten płot który jest jest
    wystarczający, to postaw go sam.
    Myślę że nie będzie Ci się chciało latami włóczyć po sądach w imie mocno
    wątpliwego efektu, podczas gdy nie możesz w spokoju korzystać ze swojego
    podwórka.