  • Data: 2006-03-31 14:19:14
    Temat: Re: Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31.03.2006 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:

    > Nadal bardzo dużo :)
    > Ja bym tą odległość jeszcze skrócił dwukrotnie... I następnie jeszcze
    > jedno dzielenie przez 2 ;)

    Dobra, daj już spokój - już wiadomo, o co Ci tak naprawdę chodzi. ;)

    > Ależ można się gazem obronić, tylko trzeba wiedzieć jak, do tego nie
    > wpaść w panikę, sprzęt nie może zawieść wiatr nie może zawiać w złą
    > stronę itp itd... W każdym razie trzeba trochę szczęścia.

    No tak, tak... "srutu-tutu - majtki z drutu". Myślałby kto, że i prawda - i
    że to faktycznie takie strasznie skomplikowane.

    > Jeżeli pies zorientuje się że ktoś chce z nim walczyć to stanie do tej
    > walki. Albo wygra, albo przegra.
    > Czytając to co Secretgardens pisze o swoich uczuciach względem tego psa
    > myślę, że nie będzie w stanie skutecznie stanąć z nim do walki oko w
    > oko. Nawet uzbrojona w gaz.

    To niech cierpi. Cóż jej pozostało? Niech codziennie boi się wychylić nos ze
    swojego własnego domu, skoro woli się rozczulać nad tym bydlęciem.
    --
    pozdrowienia

    Z.