  • Data: 2005-09-21 13:01:40
    Temat: Re: Agencje towarzyskie
    Od: "Paweł" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości
    news:dgrkvi$ktb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie jestem. Byłem potencjalnym klientem. Dostałem numer bloku i miałem
    > podejść i zadzwonić jeszcze raz. Telefon był wyłączony. Wkurzyłem się.
    Potem
    > wyszła z tego kłótnia.

    :-))))))
    Kiepskie firmy szybko tracą klientów. Ktoś kiedyś obliczył, że średnio
    zadowolony klient powie 3, a niezadowolony 10 o swoich przeżyciach..

    > Podaję adres wtedy kiedy mam taki kaprys. A co zabronione to jest?

    Zabronione nie jest.. Jedynie ostrożność każe się zastanowić komu
    udostępniamy takie dane.

    ps. nie płać za to, co w domu możesz mieć za darmo :-))
    --
    Paweł