  • Data: 2005-09-21 12:50:33
    Temat: Re: Agencje towarzyskie
    Od: "Efendi" <f...@r...di> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał :
    > Nie rozumiem.
    > Jesteś mieszkańcem wspomnianego bloku i towarzystwo burdelu Ci
    przeszkadza?
    > To donieś parę razy, że zakłócają spokój.. Informowanie sąsiadów IMHO jest
    > bez sensu, gdyż dobre wiadomości szybko się roznoszą i na pewno wszyscy w
    > okolicy wiedzą kogo mają za sąsiada.

    Nie jestem. Byłem potencjalnym klientem. Dostałem numer bloku i miałem
    podejść i zadzwonić jeszcze raz. Telefon był wyłączony. Wkurzyłem się. Potem
    wyszła z tego kłótnia.

    > Czy raczej podałeś swój adres kurwie (pzepraszam za kolokwializm)? Każdemu
    > podajesz swój adres??

    Nie obrażaj czci kobiety, przecież to uczciwa pracownica towarzyska a nie
    jakaś k.! ;)))
    Przecież grożąc mi sądem i Policją tylko broniła swej czci... :))))
    Tak podałem jej adres, nie chciałem być anonimowy. Agencja była na mojej
    ulicy... Potem męski głos (alfons?) proponował mi, że dziewczyna do mnie
    przyjdzie, ale koszt dojazdu 30 zł (za 200 metrów na piechotę)...
    Podaję adres wtedy kiedy mam taki kaprys. A co zabronione to jest?