  • Data: 2005-09-22 06:29:02
    Temat: Re: Agencje towarzyskie
    Od: "Efendi" <f...@r...di> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał :

    > Z praktyki wiem że nic nie zrobi. No jakby Cię ktoś pobił albo uszkodził
    > to wtedy może by ich ta kartka zainteresowała.

    Czyli w Polsce obywatel ma się cieszyć, że jest cały i zdrowy...
    Ale jeśli napiszę do prokuratury to prokuratura musi mi przysłać
    przynajmniej odmowę wszczęcia postępowania. Samo zawiadomienie da mi
    satysfakcję i trochę spokoju. Oczywiście nie mogę od Policji wymagać, żeby
    coś zrobiła z moim doniesieniem. Ale kto wie, może to kogoś zainteresuje i
    komuś do czegoś się przyda...
    Aha, no i mogę prokuraturze zadać te same pytania, które zadałem tu na
    grupie. I mam nadzieję, że mogę oczekiwać odpowiedzi w kwestiach prawnych.
    EF