  • Data: 2003-06-18 20:35:01
    Temat: Re: Agencja Kruk
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spock" <s...@o...net> napisał w wiadomości
    news:bcqd6l$1t2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam !
    >
    > Ostatnimi czasy agencja Kruk usiłuje wyłudzić rzekomy dług za usługi
    > telewizji kablowej. Pomijając fakt czy mają słuszność czy nie (akurat w
    tym
    > przypadku nie, bo wszystkie należności już dawno opłaciłem,

    Zasada działania jest taka:
    Masz dług wobec kogoś ? Trudno. Zdarza się, różne przypadki chodzą po
    ludziach. Sprawa trafia do firmy windykacyjnej... w porządku. Firmy
    korzystają z takich agencji windykacyjnych, bo to upierdliwa robota
    odzyskiwać długi, ale dłużnik - spłaca to zadłużenie ! spłaca bo spłaca,
    polepszyło mu się, wygrał w lotto po prostu ma już na to pieniądze i konto
    jest na zero i co wtedy ?
    Informować trzeba wierzyciela ! Olewać firmy windykacyjne ! Poinformować
    wierzyciela, że dnia tego to a takiego wpłata została dokonana i KONIEC !!
    Nic dłużnika nie obchodzić ma burdel u wierzyciela czy w firmie
    windykacyjnej ! Sprawa załatwiona, dług spłacony - finito.

    Pamiętam jak znajomy w ten sposób spławił Urząd skarbowy. Dostał wezwanie,
    aby się stawić bo nie zapłacił jakiegoś podatku zgodnie z deklaracją którą
    sam wyprodukował i złożył. Dokładnie zbadał sprawę, wszystko zapłacił, miał
    kwity na to, napisał więc do nich coś takiego, ze wszystko zapłacił i jak
    chcą to sami mogą przyjść i sprawdzić. Nikt nie przyszedł.