  • Data: 2003-06-19 13:09:17
    Temat: Re: Agencja Kruk
    Od: "spock" <s...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zlamala,po prostu Kruk zajmuje sie obslugiwaniem dlugow UPC na
    podstawie
    > odpowiedniej umowy a trudno sciagac wierzytelnosci od nieznanych z adresu
    > osob.Tutaj zlamania prawa nie ma na pewno.

    OK, to z innej "beczki" - ja podpisałem umowę z PTK i to PTK byłem winny
    pieniądze (a dług spłaciłem). Teraz jakaś firma UPC, o której nie mam
    zielonego pojęcia i z którą nigdy nic nie podpisywałem domaga się jakiś
    pieniędzy od razu kierując sprawę do Kruka, nie informując mnie wcześniej że
    to oni przejęłi PTK razem z dłuznikami. Czy to jest w porządku z prawnego
    punktu widzenia? Ja naprawdę zdziwiłem się jak się dowiedziałem że UPC coś
    odemnie chce - dopiero jak trochę poszperaem to się okazało że UPC wykupiła
    PTK...