  • 141. Data: 2008-03-02 16:45:23
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    news:fqeinq$jnb$1@inews.gazeta.pl...

    > W 99% jest odwrotnie. Marzenia są po stronie klienta.

    Podejrzewam, że masz rację, ale w tym przypadku (z tego co pisze autor
    wątku) wychodzi że to adwokat omamił klientów i wprowadził w błąd.

    Pozdrawiam Przemek

  • 142. Data: 2008-03-02 16:53:06
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    > Normalnie. W kazdej taksowce masz oplate jak ja to nazywam "za trzasnienie
    > drzwiami". Licznik ci nie nabija od zera ale np od 4 czy 5 zl. I tu tez
    > masz oplate minimalna. Chociazbys chcial podwozke o 100metrow ktora
    > nabilaby na liczniku 1zl to nie zaplacisz za to mniej niz 6.

    W każdej taksówce wisi w miejscu widzialnym cennik - to obowiązek a nie
    dobra wola...

    zbyszek

  • 143. Data: 2008-03-02 19:56:56
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Użytkownik "Kristofuros" <K...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Rozporzadzenie ministra sprawiedliwosci ustalajace stawki miniemalne ci
    > wystarczy ? A tu masz wykaz tych stawek minimalnych
    > http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35801,1866468.html
    >
    > HaNkA

    Przepraszamy. Strona, której szukasz nie została odnaleziona.
    Prawdopodobnie została skasowana, zmieniono jej nazwę albo została
    czasowo usunięta. Sprawdź poprawność adresu lub zajrzyj na stronę
    startową naszego serwisu www.gazeta.pl

    Polecamy również skorzystanie z Internetowego Archiwum Gazety Wyborczej.

    Page not found.

    We are sorry, but the page you requested cannot be found. The page you
    are looking for might have been removed, had its name changed, or is
    temporarily unavailable. Check the page address or open www.gazeta.pl
    home page and look for links to the information you want.

    We also recommend using Internet Archive of Gazeta Wyborcza.

  • 144. Data: 2008-03-03 11:20:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > W każdej taksówce wisi w miejscu widzialnym cennik - to obowiązek a nie
    > dobra wola...

    Po pierwsze co to zmienia? po drugie - jechalam przedwczoraj taksowka i nie
    widzialam cennika. Nie twierdze ze go nie bylo - moze i byl ale na pewno nie
    w miejscu widzialnym

    HaNkA

  • 145. Data: 2008-03-03 11:21:40
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fqe26q$8bo$1@news.onet.pl...

    > a osobę która zadaje pytanie i rozumie twe metafory olewasz... dziwne...

    Masz problem z oczami? przeciez mu odpisalam

    HaNkA

  • 146. Data: 2008-03-03 11:28:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Bibi" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    >jeśli byłybyście prawnikami to obydwie wzięłybyście po 40

    Gadasz bzdury. Stawke minimalna mialybysmy taka sama - maksymalna bylaby
    pewnie sky is the limit bo zalezalaby od renomy/miasta etc. Kazda cena jaka
    ustalasz za cokolwiek jest minimalna - znajdz tlumacza ktory przetlumaczy ci
    strone za np 5 - nawet owa studentka by tego nie zrobila bo za 5 za strone
    to by jej sie nie chcialo nawet siasc do kompa

    W przypadku tlumaczenia tez nie masz w sumie zadnej gwarancji ze to co
    dostajesz jest prztlumaczone dobrze, swietnie czy byle jak. Ale placisz cene
    ustalona za strone a nie za jakosc tego tlumaczenia. Owa jakosc gwarantuje
    ci doswiadczenie i kwalifikacje tlumacza ale za to wlasnie placisz te
    roznice miedzy 15 a 40zl

    HaNkA

  • 147. Data: 2008-03-03 11:29:18
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wybacz, ale niedowidzący jak Ty tez mają prawo jeździć taksówkami.
    JaC

    -----

  • 148. Data: 2008-03-03 11:30:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "dante" <d...@p...onet> napisał w wiadomości

    > Przepraszamy. Strona, której szukasz nie została odnaleziona.

    No i? uzyj googli - wyborcza nie jest jedyna strona gdzie mozna to znalezc.
    Jak dawalam tego linka pare dni temu dzialal - to ze wyborcza ja usunela to
    nie moj problem

    HaNkA

  • 149. Data: 2008-03-03 12:29:37
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:fqe26q$8bo$1@news.onet.pl...

    > Masz problem z oczami? przeciez mu odpisalam

    To dlaczego twierdził, że nie odpisałaś ??

    Pozdro Przemek

  • 150. Data: 2008-03-03 20:24:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Wybacz, ale niedowidzący jak Ty tez mają prawo jeździć taksówkami.

    A nie potrafiacy pisac postow jak ty, produkowac sie na grupie. I nie
    wybaczam, bo wzrok mam dobry a nawet gdybym nie miala to nasmiewanie sie z
    cudzego kalectwa jest po prostu nie do przyjecia.

    HaNkA