  • Data: 2008-03-03 11:28:44
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bibi" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:a1adeba4-7a4e-453b-b1d4-c325fd88fce4@i29g2000pr
    f.googlegroups.com...

    >jeśli byłybyście prawnikami to obydwie wzięłybyście po 40

    Gadasz bzdury. Stawke minimalna mialybysmy taka sama - maksymalna bylaby
    pewnie sky is the limit bo zalezalaby od renomy/miasta etc. Kazda cena jaka
    ustalasz za cokolwiek jest minimalna - znajdz tlumacza ktory przetlumaczy ci
    strone za np 5 - nawet owa studentka by tego nie zrobila bo za 5 za strone
    to by jej sie nie chcialo nawet siasc do kompa

    W przypadku tlumaczenia tez nie masz w sumie zadnej gwarancji ze to co
    dostajesz jest prztlumaczone dobrze, swietnie czy byle jak. Ale placisz cene
    ustalona za strone a nie za jakosc tego tlumaczenia. Owa jakosc gwarantuje
    ci doswiadczenie i kwalifikacje tlumacza ale za to wlasnie placisz te
    roznice miedzy 15 a 40zl

    HaNkA