    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Date: Fri, 29 Feb 2008 08:39:43 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 28.02.2008 Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał/a:
    > A skąd ma wiedzieć że wygra? Ktoś go zatrudnia do sprawy za 500000
    > w której można realnie wygrać 2000. A w tym czasie ucieknie mu
    > sprawa za 10000. Dlaczego on ma ponosić ryzyko biznesowe marzeń
    > klienta?

    A zauważyłeś, że argumentuesz w pętli zamkniętej ze sprzężeniem
    zwrotnym? :)
    Przyznam, że ja także nie widzę większego uzasadnienia w
    AUTOMATYCZNYM uzaleznianiu wysokości zarobków od wysokości żądanej kwoty.
    Ta wysokość powinna MZ zalezeć:
    a) od nakładu pracy i koniecznej wiedzy
    b) od stopnia ryzyka co na dobrą sprawę jest związane z p. "a" bo
    sprowadza się to do stopnia należytej staranności koniecznej do
    prowadzenia danych czynnosci.

    A i b tylko w niektórych przypadkach są proporcjonalne do wysokości
    spornej kwoty, w wielu innych nie.

    --
    Marcin