  • Data: 2008-03-01 08:59:01
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "adam.eu" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR <h...@i...pl> napisał(a):

    > Ale co mnie obchodzi twoj przypadek? mowimy o sytuacji kiedy zawinil
    > klient - ewidentnie. Zamowil kurs na lotnisko a po dowiezieniu na Okecie
    > przypomnial sobie ze mial na mysli Bemowo. I czemu taksowkarz ma za to
    > placic? Klient dupa i tyle
    >
    > HaNkA

    NIe chodzi o trasę kursu. "Klient dupa" bowiem nie przewidział, że jedzie
    taksówką biorąca wielokrotnie większą stawkę niż inne taksówki.
    Adwokat mający niby dbać o interesy klienta wprowadza tegoż "klienta dupę" w
    błąd nie informując go o jego interesach.
    Czy kodeks etyki adwokackiej przewiduje pojęcie "klienta dupy"? i naciąganie
    go na kasę?

    Adam