eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAdres przesyłki z UK (odwrotna kolejność) › Re: Adres przesyłki z UK (odwrotna kolejność)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres przesyłki z UK (odwrotna kolejność)
    Date: Tue, 02 Apr 2013 15:03:06 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 32
    Message-ID: <kjfddc$tpj$2@dont-email.me>
    References: <3...@g...com>
    <515b0876$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kjf74j$sbq$1@dont-email.me>
    <kjf7ck$jo1$1@news.task.gda.pl> <kjf8ob$sbq$4@dont-email.me>
    <515b29af$0$1263$65785112@news.neostrada.pl> <kjfahd$sbq$6@dont-email.me>
    <kjfcd4$83l$1@news.task.gda.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 2 Apr 2013 20:00:44 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="6856a7e62968c3daf362d8f9a8051bc5";
    logging-data="30515";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/Sgm1J4wJ4yPQRXYNBv2m+ejgb19PUzX4="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/21.0a2
    In-Reply-To: <kjfcd4$83l$1@news.task.gda.pl>
    Cancel-Lock: sha1:6kzmjqxWDM8Ut3p2YUyYQg5uYx0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:717818
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek Dyjor wrote:
    > witek wrote:
    >>> Co mógł jeszcze zrobić?
    >>
    >> Zastanowic sie przed zakupem.
    >>
    >> Dlaczego uważasz że poprzestanie na tym i
    >>> liczenie na to że sklep się wywiąże ze swojego obowiązku jest postawą
    >>> roszczeniową?
    >>> Sklep się ze swojego obowiązku wywiąże.
    >>
    >> Towar wyśle, a że nie dojdzie bo kupujący probował wcisnąć koło w
    >> kwadratowy otwór to nie ich wina.
    >>
    >> A dlaczego roszczeniowa?
    >> Sam się zastanów: "Ja wam daje koło i co mnie to obchodzi, że wy macie
    >> kwadratowy otwór".
    >
    > imho jeśłi klient ma wątpliwości co do możliwego sposobu realizacji
    > zlecenia to w swoim dobrze pojętym interesie powienien sie do sklepu
    > zwrócić o wyjaśnienia wątpliwości przed zamówieniem i zapłaceniem za towar.
    >
    > jeśli tego nie zrobił to działa trochę na własne ryzyko.

    dokładnie.
    dlatego pod postem piszacym, ze to problem sklepu odpisalem, ze to jest
    typowo polska postawa roszczeniowa typu ja cos skopalem, ale ty masz sie
    tym przejmowac. i nie odnosilo sie to do autora watku, ktory sam stara
    sie rozwiazac problem.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1