  • Data: 2023-04-22 17:36:22
    Temat: Re: Adres do korespondencji w sprawie podatku od nieruchomości
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2023 o 17:11, cef pisze:
    > Ciekawe czy mają ten system jakiś zcentralizowany w kraju
    > (jak debilny podatkowy), bo w tym znanym
    > mi (w mojej gminie) wszystko działa nie tak z wysyłaniem - szczególnie
    > jak są zmiany.
    > Bo zmiany dokonane w UM nie docierają do wydziału nieruchomości
    > a do wydziału rachunkowości tym bardziej.
    > W poniedziałek pewnie mnie zaskoczą decyzją o zwrocie nadpłaty
    > podatku zmarłemu a i nowym właścicielom system nie potrafi naliczyć
    > poprawnie
    Biuro Ewidencji Ludności pracuje w oparciu o dostęp o PESEL. To tam
    wprowadzają zmianę miejsca ZAMELDOWANIA. Nie ma to wiele wspólnego z
    deklarowanym miejscem pobytu czy adresem doręczenia w postępowaniu
    podatkowym. Nadpłaty przeznaczonej dla zmarłego bym raczej nie odbierał,
    bo za kilka złotych można mieć kłopoty.
    --
    Robert Tomasik