  • Data: 2023-04-23 15:46:19
    Temat: Re: Adres do korespondencji w sprawie podatku od nieruchomości
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sądzę, że nikt z urzędników w ogóle się nad tym nie zastanawia. Mnie
    > intryguje o co chodzi w tej Twojej sprawie, bo raz o zwrocie podatku
    > piszesz, a zaraz potem o jakiejś opłacie.

    Bo to dwie odrębne sprawy w dwóch różnych urzędach pokazujące
    jak bardzo urzędnicy są zafiksowani na przepisach
    czy jakichś nie do końca zgodnych z prawem procedurach.
    W policji też tak jest czego jesteś przykładem .
    Czasem to nawet działa na zasadzie, że zawsze tak się robiło
    w danym urzędzie i zanim ktoś nauczy, że zgodnie z prawem
    to nie może być tak jak się robi w tym urzedzie
    to sporo wody upłynie w Wisle.