  • Data: 2003-05-09 19:43:16
    Temat: Re: Administrator
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b9gqvt$j9b$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Do kont sluzbowych moze zagladac o ile szef mu na to pozwolil.
    > Szef ma prawo przegladac korespondencje swoich pracownikow na kontach
    > firmowych.

    hm... a mnie ciekawi na jakiej podstawie,
    bo na takie konto, firmowe oczywiście,
    może przyjść korespondencja prywatna i firmowa.

    i co w tym przypadku?
    Administrator i szef czytają prywatną korespondencję.

    ehm? mają do tego prawo? nie sądzę.
    jeżeli chcą dochodzić i ukarać pracownika za wykorzystanie
    firmowej skrzynki do prywatnych celów... proszę bardzo.
    ale nie wydaje mi się aby cokolwiek upoważniało ich
    do czytania nie swojej, prywanej korespondencji :)

    pomijając fakt, że administrator sobie i bez zgody szefa
    może przeczytać e-maile pracowników a nawet samego szefa,
    bo na serverach to on jest szefem :)